En resa är bokad och betald!

Alldeles nyss har jag bokat en semester. En semester jag kommer att längta efter och det kommer att kännas som att det är en evighet tills jag ger mig av. Den evigheten kommer att fyllas av en vår, en solig och varm sommar, en bröllopsfest för F´s kusin, en älgjaktshöst, Albins födelsedag och 7 oktober. 7 oktober år 2010 blir en dag som inte bara är fylld av bistra minnen, nej i år blir det en resa som startar den dagen.

Min semester består av en resa till Göteborg och väninnan N. Boendet blir i deras våning så det blir massor av egentid och massor av umgänge i en perfekt blandning!

Avresedatum: 7 oktober
Återresa: 12 oktober

Åker jag själv?

Nej, jag har världens bästa resesällskap med mig. Albin!

Tänk er att jag ska få tillbringa nästan en vecka tillsammans med bara honom. Vilken lyx! Inga "Jag ska bara tömma diskmaskinen klart. Sen kommer jag..." eller "Det var en jättebra idé men nu måste Helmer sova. Sen kan vi klättra i snöhögen."

Kvar hemma blir Pappsen och lilltuppen Helmer. Dom får det också ganska lyxigt!

Nu ska jag krypa ner i sängen mellan mina små tuppar och läsa mer i boken jag lyckats börja läsa... nu har jag vårkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0