Förkylda tankar på tangenterna

Påsken har kommit halvvägs och jag är helmätt. Dagarna fylls med massor av godis och god mat. Massor av onyttigheter som inte är bra för Beach 2010.

Måste erkänna att jag känner mig som ett tekniskt geni. Ett tekniskt geni på flera punkter. Kolla här bara;

- jag kan MMS-blogga!! Har av en slump upptäckt hur man gör och hur enkelt är det inte att ta en bild och MMS:a in den till annavirrmamma.blogg.se? Vips så finns den på plats och härliga ögonblick kan komma ut på webben direkt!
- jag har sett en livs levande Iphone! Inte hållit i den eller mixtrat men sett och det är stort. Speciellt med tanke på att jag inte hade en susning om vad en Iphone egentligen var för någon månad sen

Det här med teknik är ett område som jag inte alls hänger med på men snart ska jag uppdatera mig på det. Fram tills dess kanske någon av er läsare kan tipsa om en bra lösning för att kunna titta på tv i stugan. Just nu har vi tv genom Boxer och en boxer och ett kort. Smidig lösning som inte tar för stor plats, tack? Någon?

Bebisen jag väntat på har kommit och det blev en liten Hannes! Välkommen till världen Hannes, hoppas du ska gilla den här delen av jorden. Dina kusiner N och J är okey - jag har tampats med dom i skolan. ;)

Imorgon drar vi till stugan och hör och häpna; vi stannar mest troligt över natten. Jag är trött på att stressa fram och tillbaka och se till så att alla grejer kommer dit dom ska. Det roliga i det hela är att vi har inte med oss så mycket mer grejer för en övernattning jämfört med en dagstur.

Sitter framför Körslaget och nej, jag gillar inte programmet. De där fåniga rörelserna körerna tvingas göra för att underhålla tittarna är inte min grej. Fick kalla kårar häromdagen när jag hörde att Fångarna på Fortet kommer tillbaka. I TV 4 men Gunde och Agneta som programledare. Snart gör väl Big Brother come back också.

Idag när ALbin och jag lekte så låtsashittade jag en flygbiljett i hans mun. Jag frågade vad det stod på den att vi kunde åka. Allt i hopp om att han skulle flyga oss till varmare breddgrader...

- Åh mamma. Det står att vi ska få flyga till Findland!

Iltaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0