Kaospaus

Baguett, getost, rostade pinjenötter på ruccolabädd. Honung och balsamicosås ringlat över...

Kyklingfilé fylld m soltorkade tomater och inlindad i bacon
Rostade potatisar, morötter och palsternacka blandat m fetaost, ruccola och rostade pinjenötter
Foccacia fylld m soltorkade tomater och fetaost, flingsalt och olivolja ringlat över.

Pannacotta m björnbär

Förstår ni hur mätt jag är efter den underbara måltiden? Jag är helt övermätt, proppmätt och ändå slinker det ner lite lördagsgodis. Anledningen till kvällens meny är ännu en tjejmiddag med mina gamla pluggkompisar på LTU-tiden. Har fått lite dille på tjejträffar men ack vad trevligt det är för en hemmamamma som mig. Att få prata med andra vuxna och att få vistas i deras hem som inte är överfullt med (barn)saker varstans. Lugn och harmoni med andra ord. En paus från kaoset hemma.


Kommentarer
Postat av: Bella (fortfarande ung)

Gamla pluggkompisar! Tala för dig själv, du är ju i alla fall äldst ;)

2010-02-14 @ 15:39:10
Postat av: A

Låter fantastiskt gott... det får du gärna bjuda dina andra tjejjer på nästa gång... fast kanske lite för konstiga smaker för frökern E. =)

2010-02-15 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0