8 dagar

Nu är jag alldeles yr av färg och målande. Den som funderar på vad jag målar nu får fundera lite till och den som redan vet något är bara tyst, tyst som en mus. Känner att med lite hjälp från semesterfolk så händer det grejer och idag har det hänt jättemycket! Känns väldigt skönt för det var som en liten sten i min kappsäck att jag har så mycket som jag vill göra men så väldigt lite tid. Men nu har jag antingen blivit starkare eller så har kappsäcken tömts på några stenar.

I söndags damp det ner ett fint kuvert med en inbjudan till kalas och bröllopsfest! Det tackar vi för och det betyder 2 bröllopsfester inom 8 dagar. Sist jag gick på bröllopsfest var för 4 år sedan. =)

Förra veckan köpte jag ett nytt vardagsrumsbord. Det är fint, det är runt och det har en våning nära golvet. Idag kröp/hasade Helmer in där och snurrade runt där i en hel evighet. Han höll även på att dra ner en duk från köksborden.

Nu är datorn inte så kall så jag måste stänga av det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0