Ankomsttid 01:57

Jag funderar på bloggsemester. Märker själv att jag inte är lika fokuserad på min uppgift. Jag tror jag behöver semester för att sedan återkomma med full kraft. Om jag återkommer vill säga... det känns lite som att jag kanske borde ta tag i texterna om Vilmer och göra något konkret av dem. Något som Helmer och Albin kan ha nytta av i framtiden.

Funderingarna går vidare men det är en av orsakerna till glesheten mellan blogginläggen.

Bettan har gjort sitt och det är inte med tårar jag tar farväl av hon som spred mina skott kors och tvärs över tavlan idag. Inte bra. Idag var en tävlingsdag så det tycker vi inte om.

Ser fram emot Lucy. Hon kommer sköta sig perfekt. Stötta mig i svåra lägen. Hålla mitt humör uppe. Skrämma vettet av inbrottstjuven.

Carpe Diem

PS
Jag har fått ett skumt "Kram-sms". Det skulle definitivt inte till mig. Någon slant visst på knappen när h*n skulle skicka det. Personen i fråga finns i min adressbok. Innehållet var ett sådant innehåll som man skickar till någon man tycker eller om man är jättefull. Jättefull är inte ett alternativ. Den denna person borde tycka om är livskamraten.
Mitt namn börjar på A. Livskamratens namn börjar på en annan bokstav som är långt placerad från A.


Fråga återstår; Vem är mottagaren egentligen?

Gissa hur gärna jag vill veta vem som finns före respektive efter mig i personens adressbok?!

Nej jag är inte nyfiken.

Ankomsttid för sms:et 01:57 en dag i maj/juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0