Husvagnsrapport

Så har det gått ännu ett år sen sist. Sist var jag rund om magen liksom året innan. I år är det absolut inte så och det firades med öl och vin till maten, en Ceasarsallad med jordgubbstårta och polkakladdkaka som efterrätt.

Fina presenter till födelsedagsbarnet i form av en blombukett, ett vitt Nikelinne, en 32" TV(okej kanske inte bara till mig men i alla fall...)en Tomas Sabo halsband med snöflingehänge, smultron/vaniljte, kökshandduk med muffinsrecept och fina muffinsformar, vaxdukar till trädgårdsborden, en liljekonvaljbukett och ett present kort på Lyktan. Känner mig väldigt nöjd med dagen!!

Imorgon hoppas jag på att få använda min nya bikini för säsonen och ev få lite färg på min vita kropp som jag smörjer febrilt med brun utan sol för att känna mig fräschare! Får jag ihop en timmes solande så är jag jättenöjd och det projektet borde inte vara omöjligt.

Idag har vi firat midsommar med nära och kära och det har varit full fart hela dagen. Men det har det varit värt och gott var det vid alla måltider.

Kvällen bjuder på jordgubbar och grädde och lite utbytta tankar om morgondagens planer. Jag hoppas på stugan och övernattning men vi får väl se hur det blir med det?! Som jag sa tidigare så solar jag var som helst bara det är sol.

Nu verkar det som om en husvagn levereras till gården... det stämmer! Nu lämnar jag cyberrymden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0