Stenar är ett minne blott

Nu är det färdiggrävt! Det är så skönt att det äntligen blev av och framför allt att det är klart... blev dessutom bättre än jag kunde tro så nu ska här sås gräsfrön så att hela alltet hålls ihop en aning i väntan på att lingonrisen ska hitta sig ner för slänten. Tror på naturtomt men pyttelite gräs här och där. Eftersom slänten fick en ganska kraftig lutning så är det nog ett måste att ganska snart fixa en trappa ner till stugan. Måste börja googla direkt för att se hur man gör och vad man behöver och hur dom kan se ut...

Albin var helt överlycklig för idag har han fått åka grävmaskin och dumper!! Helmer var mest som vanligt där han åkte omkring i bärselen. Testade ju sjal tidigare men den var han inte så förtjust i, bättre går det med bärselen och det är rätt skoj att man kan ha med sig honom där. Väldigt trevlig att han blir äldre och tänk bara nästa sommar när han går omkring... men ett steg i taget - först kanske han ska krypa lite. Det gör han inte än, han har bara kommit på hur han ska backa och trycker sig bakåt så det är ganska spännande att se var man hittar honom.

Nu ska jag se om jag kommer ihåt hur jag skulle skicka MMS till bloggen. Det lär märkas om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0