Fyra, fyra, fyra

Tjihooo!

Vi kom tvåa i lagtävlingen i Bataljonsmästerskapet. Själv placerade jag mig själv på en åttondeplats. Inte så dåligt men när jag tittar i resultatlistan ser jag att jag måste träna mer på stangskyttet. 4 skott i 4 magasin och gör slut på dom under 25 sekunder inklusive magasinsbyte. Öva öva öva öva öva... har kunnat göra mig av med alla skott en gång i tiden så det är inte omöjligt. Ger dessutom en massa poäng på tävling vilket är bra!

Idag lastar vi på en hel del skräp på släpen igen och mest troligt fyndar vi ett fönster på Blocket.

Jag känner att min livsgnista kommit tillbaka när jag inspirerades av "livet utanför hemmets fyra väggar" de senaste veckorna.

Jag är på gång, jag är laddad!

Jag har fyllt på mitt magasin med 20 patroner. Färdiga. Eld!

PS
Albin fyller fyra år till hösten. Kan ni fatta det. Fyra år. Då är man ju jättestor!





En god vän för humöret kan se ut så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0