Nästa nivå

Nu sitter jag här igen och kan inte riktigt betämma mig. Valet jag har framför mig står mellan att behålla bloggen eller lägga ner den. Jag känner att bloggandet inte har samma glöd hos mig längre, alla de där viktiga orden som bara sprutade ur mig från början har slutat spruta. I alla fall vad gäller Storyn om Vilmer, och det var ju han som fick mig att börja blogga. Klart att jag skulle kunna skriva lfera rader varje dag igen men det skulle inte kännas på samma sätt. Orden skulle inte få samma verkan som jag vill att de ska få. Det är faktiskt inte så himla spännande liv som min vardag består av och jag känner inte att jag har ett behov av att skriva om vad jag och min familj gör varje dag.
Annavirrmamma skapades för att tömma hjärnan på ord som annars hade spräng hela mitt huvud till slut. Det känns som om annavirrmamma ska ta nästa steg i skrivandet helt enkelt. Jag ska (som jag berättat tidigare) skriva en bok om mina upplevelser. Bloggen kommer att ligga till grund för boken och om/när den ska tryckas har jag inte bestämt ännu. Nu ligger fokus på att bearbeta texterna. Wish me luck.

Jag ska bli författarinna!

Kommentarer
Postat av: Carola

Kör hårt!

2011-01-21 @ 16:57:33
Postat av: Annika

Ja, lycka till Anna, jag lovar köpa boken :-) Du skriver bra...

2011-01-21 @ 18:56:24
Postat av: j

Lycka till, vi köper också ett ex!

2011-02-13 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0