Tjatigt värre

Jag har en liten kamikazepilot hemma. Han är 9 månader och 3 veckor gammal och heter Helmer. Han ställer sig upp och släpper taget om det stabila han håller i sina händer. Sen går han med stapplande steg tills han stupar. Han älskar även att klättra upp och ner i våran trappa. Det gör han 5123 gånger varje dag. När han inte får klättra i trappan så skriker han.

Idag har kamikazepiloten hälsat på våra nya grannar. Det är bra med nya grannar, vi får hålla tummarna att dom använder sin sommar/övernattningsbostad flitigt!! Nu väntar jag bara på fler nya grannar och håller alla fingrar i hela världen för att det blir de jag vill ska flytta dit. Det skulle bara vara för perfekt och därför finns det risk för att det inte blir så.

På torsdag blir det Katterjokk i fyra dagar. Jag, mamma, Albin och Helmer åker till fjälls för att få se lite vidder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0