Bebisprat

Ryktet går i byn om att det finns två bebisar till på gång. Två stycken hemliga... Nåja, en skvallertant som jag kan gotta sig i att denna typen av skvaller inte går att mörka hur länge som helst!!

Mätt i magen, skärsår i fingret och lite kråkor på ett papper senare sitter jag i soffan och pratar med Helmer. Han har massor att berätta för mamma så det är bara att lyssna och säga "ja" och "mmm" på rätt ställen så håller han sig nöjd än så länge.

Sista helgen innan Pappan i huset börjar jobba lite smått igen. Många saker jag vill hinna göra mellan barnaskötsel och andra hushållsgöromål. Tur att internet finns och att det går att nätshoppa!

Nu ska jag förgylla Albins album med lite bildtexter och sedan sätter jag punkt för Albins album. Då får Helmers ta vid och det ska bli spännande att börja med bilderna på nykläckt bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0